Jeszcze dwadzieścia lat temu te auta podbijały serca Polaków. Dzisiaj trudno już o model tych aut, który byłby w dobrym stanie.
Audi S3 8L
Jego premiera miała miejsce w roku 1999. Dzisiaj większość egzemplarzy jest po wiejskim tuningu.
BMW 5 E39
Pod koniec lat dziewięćdziesiątych było to auto wyłącznie dla bogaczy. Dla przeciętnego Polaka coś nieosiągalnego, bo kosztowało ponad 100 tysięcy złotych.
Citroen XM
Ciężko dzisiaj o ten model, bo większość jest już na złomie.
Fiat Punto I
To auto to prawdziwa porażka. Blacha przeżarta przez rdzę i silnik, który ciągle się psuł.
Ford Puma
Ford Puma i Opel Tigra to auta, na których widok kobiety szalały i wzdychały. Wszystko dlatego, że było to drogie auto.
Mercedes W124
Chyba żadnego auta Polacy na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych bardziej nie pragnęli jak Mercedesa W124. Po latach okazało się, że można nim przejechać nawet półtora miliona kilometrów bez remontu silnika. Dostępne dzisiaj egzemplarze kolekcjonerskie kosztują krocie.
Toyota Celica T200
Toyota Celica w latach dziewięćdziesiątych uczestniczyła w polskich rajdach. Każdy chciał się poczuć jak Hołowczyc, ale nie każdy miał na to fundusze. Dzisiaj każdego stać, ale nie ma już czym jeździć.
Volkswagen Golf IV
Solidna, niemiecka robota, bezawaryjne, drogie. Dzisiaj ciężko o Golfa IV w dobrym stanie.
Volvo C70 I
W Polsce w roku 1997 na polskich ulicach królowały Polonezy, Daewoo Tico i Fiaty Cinquecento. Coupe marki Volvo to był prawdziwy rarytas i wszyscy chcieli go mieć, jednak nie każdego było stać. Szwedzi sprzedali tylko 70.000 sztuk.
Alfa Romeo 155
Kiedyś obiekt marzeń. Obecnie kupno zadbanej Alfy Romeo 155 graniczy z cudem.